19 veebruar 2010

Sain kirja, sellise diskrimineeriva... :D

Ah nendest masintõlgetest on juba nii palju küll jahutud aga olgu siis korra veel. Nimelt sain ma täna väljamaalt ühe kirja. Mitte et ma seda nüüd tõsiselt võtaksin aga ikkagi hakkas silma, et järjekordselt on tegu diskrimineerimisega, kus üks (eeldatavasti) naisterahvas end mulle pähe määrida üritab, eeldades automaatselt, nagu ma oleksin temast või ta sookaaslastest selles mõttes huvitatud. See, et tegelikult on ilmselt tegu järjekordse "nigeeria kirjaga", ei lähe praegu arvesse. :)

Hello My Dear,
Olen rahul Jumal minus, et ta on loodud suurepärane ja armas stiilne mees nagu sa maa peal. Ma soovin, võib olla minu viis oma südames ja ma loodan, et te võimaldab mulle, kui te ei pahanda. Mulle meeldib oma profiili, ma tahan teada, sa parem olla sõber, naine, et saab seal head ajad ja halb aeg. Ma tõesti nagu sina ja mina soov teada kirglikult. koos palju armastust ja austust naise tuleks anda kena meest nagu sina. Kas ma saan oma kontaktandmed väidet või Yahoo ID. I vaja suhet ilma lõpuni. lol ..
Ootan kiiret reageerimist mu kallis.

See on minu Yahoo Id xxxxxxxx@xxxxxx.xxx

l on hea meel teile kirjutada mulle tagasi, et saaksime teada, ise veel parem kallis.

Alates Elizabeth.

Tegelikult tekkis kiusatus talle isegi kirjutada ja uurida, ega tal juhtumisi äkki mõnda kena venda või tädipoega pole. :P

Kommentaare ei ole: