05 veebruar 2007

Laisa inimese muffinid

muffinid
Ma pean tunnistama, et hoolimata teatud persoonide kiidusõnadest pole ma tegelikult juba mitu-mitu kuud (täiesti võimalik, et viimati juhtus see isegi umbes aasta eest kui tuttav, provintsi komandeeritud tohtrihärra mu tagatoas resideerus) viitsinud korralikke muffineid teha, ikka saab poest ostetud pakk muffinipulbrit ja sellest midagi kokku keeratud. Senimaani on läinud õnneks testijad ära petta ning eilne versioon siis sisaldas endas järgmisi komponente:

1 pakk muffinipulbrit (nt. Vilma toodang)
200 ml vett
100 ml õli (tavaline kodumaine taimeõli sobib kenasti, üldsegi ei pea
extra virgin oliiviõli olema :)
1 pakk ricotta't (nt. Eestimaa Farmerite toodang, mida meil mingil arusaamatul kombel nimetatakse "Tervisekohupiimaks")
peotäis rosinaid
tublisti (nii umbes 2 teelusikatäit) kardemoni (selle võib muidugi ka ära jätta, kardemon on puhtalt mu isiklik kiiks)


Peale kogu selle kraami kokkusegamist ja muffinivormidesse jagamist läks pann nagu ikka nii umbes 180-kraadisesse ahju ning kui küpsetised kenasti pruunid olid, siis uuesti sealt välja :)

Leidsin, et antud taignaseguga võikski neid pigem veidi kauem kui vähem ahjus hoida, ricotta annab endast üksjagu vedelikku välja ja kogu see krempel on enne jahtumist üpris pehme. Aga maitse koha pealt leidis mu eilne maitsja (kes kohe üldse magusat ei söö jne), et täiesti söödav sai. Mul ei jäänud midagi muud üle kui noormehega nõusse jääda :)

Kommentaare ei ole: