24 veebruar 2007

Austraalia Postist

Ma olen viimasel ajal blogisid sirvides mitmel korral sattunud maakera kuklapoolel elavate eestlaste kurtmistele Austraalia Posti aegluse üle. Küll ei jõua kiri Sydney'st Melbourne'i ka kümne päevaga kohale, küll on fotodega pakike kuhugi hoopistükkis ära kadunud ja nii edasi. Kurtjad muide on olnud erinevad inimesed. Kui muidugi keegi oma blogisid just erinevate nimede all ei kirjuta :)

Kuigi see neile eriti korda ei lähe, siis mina võtaks küll Austraalia Posti hoopis kiita. Muidugi pole see kõik ainult nende teene aga mulle on saadetised sealt kängurude kodumaalt küll kiiresti kohale jõudnud. Nii näiteks toimetas Austraalia Post väikese pakikese Lidcombe'st (NSW) Eestisse täpselt 6 (kuue!) kalendripäevaga. Postitemplid näitavad, et Austraalias 8. jaanuaril postitatu jõudis Tallinna 14. jaanuaril. Ajavahet arvestades kuivab see transpordiaeg isegi pea 5 päeva peale kokku, Austraalia tembeldus nimelt kandis ka kellaaega 23:06 :)

Ja see ei olnud ühekordne juhus. Umbes kuu aega hiljem jõudis praktiliselt sama ajaga minuni ka teine pakk. Kusjuures huumor oli selles, et Austraaliast Tallinnasse jõudis see pakk kiiremini kui Tallinnast mulle siia provintsi. Hmm... kas peaks nüüd taaskord hoopis Eesti Posti kiruma hakkama? :)

Kommentaare ei ole: