19 oktoober 2006

Angel - Tallinna tuntuim heteroklubi

Eks ma olen seda ju varemgi kuulnud ning Ranno kogemus vaid kinnitab tendentsi süvenemist. Kui juba geiklubis hakatakse inimestele ette heitma nende geiks olemist, siis sorry! aga see on juba rohkem kui natuke kummaline.

Iseenesest oleks ju võib-olla isegi huvitav korraks kohtuda inimestega, kes on oma lõputus egoistlikus arrogantsis veendunud, et nad peavad saama raamatukogust laenutada viis kilo kartulit või piimabaarist osta Apple MacPro läpaka aga ma kahtlustan, et pikemaajaline viibimine sellises seltskonnas osutub äärmiselt väsitavaks.

Ehk siis õigupoolest on lugu lihtsalt selles, et Angel-klubi ülevõtmine suvalistes ööklubides lällava massi poolt jätkub. Ja piisava järjekindluse korral see neil ka õnnestub. Märgid selle kohta on juba ammu õhus. Esiteks peletab selline seltskond klubi algset klientuuri (ja selle raha) ning teiseks, üritades kõige kiuste oma sissetulekuid suurendada, avab klubi oma uksed enam-vähem kõigile. Ainult et pärast seda jagub selle massi huvi täpselt niikauaks kuni hajub müüt "erilisest", "poolkinnisest" ja "eksklusiivsest" klubist. Siis jookseb see jõmmide ja tibide mass lihtsalt järgmisesse "eksklusiivsesse" kohta, LGBT-seltskonda kah nii lihtsalt tagasi ei võida ning pood võibki oma uksed kinni panna.

Kogu lugu Ranno viimasest käigust Angelisse on kirjas ta (ingliskeelses) blogis.

2 kommentaari:

Ranno Rätsep ütles ...

Alati rõõm, kui mu blogi kedagi peale mu enda ka huvitab, ja eriti kui veel midagi viitamisväärset leitakse :-)

ancientboy ütles ...

Nujah, eks ma ju ilma su käest küsimata muudkui aga nahaalselt linkisin su blogi... :)