07 jaanuar 2008

Vaene Vanur

Kui ma kunagi kirjutasin, mismoodi Hansapank oma telefoni teel tehtavates pakkumistes alati mõne sensuaalse häälega noormehe minuga vestlema suunab ning sellega plusspunkte teenis, siis nüüd olen ma vist oma leige suhtumisega nendessesamadesse pakkumistesse ära teeninud selle, et mu "krediidireitingut" on uue aasta tulekuga ootamatult vähendatud. Avastasin nimelt hanza.netis, et kuigi endiselt on seal ülal personaalsed ja just minu jaoks väljaarvutatud pakkumised imetoredate laenude saamisel, siis neist pakkumistest suurima võimalik väljalaenatav summa on vähenenud 27 tuhande krooni võrra. Mnjah, kui mõni tuttav on eelmise aastaga tõusnud hanza-süsteemi inside-terminoloogia järgi "Jõuka Juuniori" staatusesse, siis mina olen ilmselgelt langemas "Vaese Vanuri" kategooriasse. No täiesti kohutav, ma ütlen! Kas me siis selle nimel sõime kartulikoori, seisime Balti ketis ja nii edasi... :D

Kommentaare ei ole: