17 jaanuar 2008

Ausa homofoobi mure

Mnjah. Tasub mul korraks kodust ära minna kui kohe hakkavad koomikud sõna võtma. Hiljutine Leedu-teemaline uudis kajastus loomulikult ka Delfis ning üks murelik homofoob on seal puhtsüdamlikult oma hirmud kirja pannud:

"miks peaks heterod olema surve all kui mingi pede näiteks hetero perset ihaldab ja talle ettepanekuid teeb, eriti täis inimesele kes ei vastuta joomaste tegude eest ja pede käest aidsigi saab."

No ma ei tea... Vaene mees muidugi, kes ainult purjus peaga oma tahtmisi endale tunnistada julgeb. Ma ähmaselt mäletan, et mõnel korral on nagu kah juhtunud üsna vägevat alkoholi kuritarvitamist aga oma tegude eest olen ma ka sellises konditsioonis suuteline vastutama ning päris kindel on see, et isegi sellises seisundis ei lähe ma kunagi kaasa mõne naisterahva poolt tehtud intiimse ettepanekuga. Neid ettepanekuid on tehtud ja neid korvegi jagatud.

"Või vaatab hetero mees maia näoga ilusat tibi ja saab molli, sest osutub et tibi ise jahib tibisid."

Loomulikult on kõik ilusad tibid ju ainult selleks siia maailma loodud, et nimetet kommenteerija neid peale maia näoga vaatamist kohe plangu najal ette saaks võtta. Peaasi, et ta ainult liiga purjus pole, sest siis kipub selle vastutamisega kehvasti olema ning tibi asemel mõni kutt ihalusobjektiks saama. Mis muidugi ei välista mollisaamist, sest nimetet kutt võib juhtumisi hoopis tibisi jahtida.

Diagnoos kommentaatorile? Vahest suurusehullustuse ja tahtejõu nõrkuse all kannatav HIV-positiivne kapipedest machosiga?

2 kommentaari:

Rents ütles ...

haha
I kinda like your humour :)

ancientboy ütles ...

Well, you're welcomed to enjoy it :)