04 jaanuar 2008

Uus

Et uus aasta või? Hullumaja, mitte uus aasta, ma ütlen. Või noh, õieti on üsna kiire aeg olnud viimased kolm nädalat aga eile näiteks ma kukkusin voodisse umbes kolmveerand kolme paiku hommikul (olles selleks ajaks arvuti ees istunud ja seda, mida ma nimetan "töötegemiseks", teinud oma seitse tundi jutti) ning veerand kaheksa hakkasin jälle sebima. Näpuharjutusi umbes keskpäevani, siis kolm ja pool tundi peamiselt lõugade laksutamist ning paberihunnikute lappamist (koos samaaegse korstnapühkija kaootilise "abistamisega"), seejärel veel pool tunnikest rebimist-voltimist-liimimist, siis tund aega "toredat" keskustelu erinevate teenindajatega ning nüüdseks olen kaks ja pool tundi meilidele vastanud. Kurask, isegi juua pole sel aastal enam aega olnud...

Kui keegi teab kusagil soojas kliimas vakantset banaanipuud, mille all saaks lahtise suuga lesida, siis paluks see (puu, mitte suu) mulle reserveerida.

Kommentaare ei ole: