18 juuli 2008

Statistikud vol. 2

Seekord siis täiesti isehakanud. Tänane päev paljastas asjaolu, et ühe kodumaise, telekommunikatsiooni vallas tegeleva juhtiva firma toredad töötajad olid mingil ajal mu kliendikontole tekitanud selliseid põnevaid andmeid, mida ma isegi enda kohta ei teadnud. Muuseas kuulus uute ja põnevate eraeluliste faktide hulka see, et ma küll oman kodus internetiühendust aga mingil segasel põhjusel ei oma arvutit, samuti sain teada, et ma iialgi kodus ei tööta. Perekonna andmeid sisaldavas rubriigis oli pereliikmete arvuks pandud "üks" kuid peretüübiks samal ajal "lastega pere". Mitte et mul midagi laste vastu oleks aga nüüd on natuke mure kah, et kuskohta nad mul siis end ikkagi peitnud on, et ma neid seni veel märganud ei ole?

Nali on tegelikult selles, et ma ise pole iialgi mingit sedatüüpi ankeeti nimetet firmas täitnud, ju siis mõni agar töötaja vaatas, et näh! kõik lahtrid puha täitmata ja mis nad ikka tühjalt seisavad, kirjutame sinna parem midagi.

Kommentaare ei ole: