16 detsember 2007

Homospämm

Ma olen juba paar nädalat imestades vaadanud tavapärase meilispämmi dramaatilist vähenemist ning natuke isegi muretsenud selle üle, et kusagil vahele pandud efektiivsed filtrid võivad ka vajalikke meile ära kaotada kui tänahommikune saak suutis isegi paljunäinud mind kulmu kergitama panna. Nimelt leidsin sellest postkastist, mida ma olen kasutanud rangelt ainult tööga seotud asjade ajamiseks ning kuhu spämmi praktiliselt ei olegi laekunud (kümmekond kirja kuu jooksul vs. "tavapostkasti" sada-kakssada spämmi päevas), toreda meili, mis kogemata on peaaegu õigele aadressile tulnud. "Peaaegu" seepärast, et sihtsuunitlusega watersport pole kunagi mul kõrvu (ega ka mitte midagi muud) liikuma pannud, isegi juhul kui sellega tegelevad kenad noored mehed.

Aga kõigile neile kapikatele (ja muidugi ka mitte-nii-kapikatele), kes leiavad igasugu soristamismängudes mingit võlu, siis teadmiseks, et tasub oma meilikasti tähelepanelikult jälgida. Homomaffia on infoajastule sobivalt rünnakule asunud. :D

Kommentaare ei ole: