09 november 2007

Lance Bass ja ta tulevane gay-boy band

NASA ametlik foto Lance Bass'ist kui kosmonaudist/astronaudist 1979. aastal sündinud Lance Bass'i lend orbiidile algas miljonite tüdrukute (ja tuhandete poiste) südametemurdjana loomulikult tüüpiliselt ameerikalikus poistebändis 'N Sync (mis hoolimata vaiksest unustusehõlma vajumisest hoiab vist küll veel siiani enda käes albumi ilmumise avanädala kõigi aegade suurima läbimüügi rekordit), seejärel oleks tähelend ta äärepealt planeet Maa orbiidile lennutanud (mees läbis 2002. aastal Tähelinnas täies mahus kosmonautide halastamatu treeningprogrammi, tunnistati kosmosekõlbulikuks ning isegi stardi kuupäev oli juba paika pandud kui ta lendu finantseerima pidanud isikud ootamatult pidurit tõmbasid) ning peale seda on noormees esinenud käputäies filmides, mis on küll üsna üksmeelselt läbikukkumisteks tituleeritud. Eks lennutrajektoore on erinevaid ning mõlema, nii afeeli kui periheeli läbimine on paljudel puhkudel vältimatu.

Ahjaa, kusagile sinna vahepealsetesse aastatesse mahtus ka Lance'i kapist väljatulek. Sündmus, mis omal ajal üksjagu furoori tekitas ning peale mida muutus mehe eraelu kuidagi ootamatult väga avalikuks eluks: on lausa hämmastav kui paljusid korralikke pereisasid ja -emasid ikkagi huvitab see, kellega üks või teine homokutt parajasti elab, kellega restoranis käib või kellega tänavanurgal paar sõna juttu puhub.

(Mul endalgi oli mõne nädala eest võimalik veenduda, kui kiiresti kuulujutud tekivad. Tasus mu kaasal vaid meil külas olnud ühise sõbraga kahekesi poodi minna, et kodus lõppema hakkava joogi-söögikraami tagavara täiendada (ma ise olin samal ajal hõivatud teiste külaliste võõrustamisega) kui juba hakati uurima, et mis meil ikka juhtus, et me lahku oleme läinud ja et küll mu kaasal ikka on tore uus poiss. Noh umbes sama sümpaatne kui ma ise. Või vähemalt peaaegu. Aga et siis keegi oleks ka mul pead silitanud ning lohutanud, no seda juba ei ole. Sest seda ühelt korralikult klatšihimuliselt eestlaselt lihtsalt ei tasu oodatagi... :)

Muide, neile klatšihimulistele teadmiseks, et sellel "uuel poisil" on endal mees kodus. Juba kümmekond aastat ja see ei ole teps mitte minu kaasa. ;) )

Nojah, see selleks. Tagasi Lance'i-poisi juurde. Kuna tal endal on bändijärgne muusikategemine just mitte kõige edukamalt välja kukkunud ning samas ta mäletab veel hästi, milline paine on pidevalt kapis elada ajal kui isegi iga su hingetõmmet ja juuksekarva kasvamist pidevalt jälgitakse, siis on ta otsustanud järgmisel aastal kokku panna ühe vahva homopoistebändi ning nagu moodsal ajal kohane, teha sellest ka ülipopulaarne reality show. Niimoodi vähemalt teatab austerlaste geiportaal, ma ei viitsinud hakata uudise originaalallikat otsima. Eks näis, kas siis seekord jäävad rahastajate portmoneede rauad avatuks.

Kommentaare ei ole: