12 november 2006

Filmide tutvustused ülal

Niih. Vastu tulles rahvamasside tungivatele soovidele ja muu siuke blah-blah-blah, on tänasest mingil ajutisel kujul ülal ning veebis vabalt loetavad need filmide tutvustused/arvustused/vatevaa, mis ma aja jooksul olen foorumisse kirjutanud.

Aadress on siis selline: http://www.ancientboy.com/filmid/

7 kommentaari:

Trash ütles ...

Tubli töö ! Oled väga korralikult asja ette võtnud. Kahjuks pole praegu aega lugeda, kuid üks film tuli isegi mulle tuttav ette. Kahju vaid, et kommenteerimis võimalus puudub aga muidu 5+.

ancientboy ütles ...

Nujah, eks ta selline ajutine hädaolukord seal praegu on.Lihtsalt ma ei viitsinud enam pidevalt ühe või teise filmi kohta midagi e-mailides arvata, niisiis sai mingi ports juba arvatud asju ühte kohta kiiruga kokku tõstetud. Idees on kunagi tahtmine seda tehniliselt hoopis teistmoodi teostada (ning ehk siis tõesti ka kommenteerimisvõimalused lisada) aga eks näis, kas ja millal see juhtub. Teatavasti pole ju midagi püsivamat kui ajutised asjad :)

Ramloff ütles ...

Tundub, et gay ja lesbiteemalisi filme on ikka päris suur hulk. Siit nimekirjast olin näinud kah ainult 1 filmi, ehkki enda kogus on sedalaadi filme veidi ja ka satikanalitelt olen neid mingi hulga näinud.

ancientboy ütles ...

Hmm... ega mul neid lesbifilme ausalt öelda nüüd eriti ei ole küll :)

Õigupoolest pean ma mingil ajal kätte võtma ning hakkama selleteemalistest filmidest täisnimekirja tegema (see number kisub hetkel juba sinna kahe-kolmesaja kanti), juba juhtub, et mõni asi on topelt soetatud :(

Trash ütles ...

Järsku saad aidata ühe gay-filmi pealkirja meeldetuletamisel.
Stoorit pole palju meeles kuid peategelaseks oli mees ( 25-30 a.) kes jagas korterit heteronaisega ja ütles koju tulles "Hey honey, I´m homo...". Peategelane oli armunud pikajuukselisse teismelisse poissi ja armatsesid noormehe keldris piljardilaual. Tegu on Kanada filmiga ja minu arust natuke tuntum kui lihtsalt tüüpiline indie-film.
Ok ! Tänan !

ancientboy ütles ...

Äkki sa mõtled "Love & human remains'i"? 1993. aasta film kus teiste seas ka Matthew Ferguson ("Lilies" ja terve ports erinevaid seepe, sh. "La femme Nikita") kaasa tegi? Ma pole küll selle piljardilauastseeni koha pealt eriti kindel aga ülejäänud jutt tuletab küll seda filmi meelde. Lisaks oli seal filmis taustaks mingi seeriamõrvari lugu...

Trash ütles ...

Tänan !!!