07 november 2006

Ahistavad homod

Eile ühes Google gay-teemaliste filmide "group'is" arenes umbes selline vestlus (tõlget on mõnevõrra tsenseeritud):

A (soovides plaadiümbriselt kontrollida ühes varasemas vaidluses selgusetuks jäänud detaile): "Ega kellegil pole "The Producers'i" soundtracki parajasti käepärast?"

B (kauaaegne lurker, kes aeg-ajalt esitab üsna nõudlikus toonis soove): "Jah, kui on, siis saatke mulle kah, ma olen seda juba terve aasta otsinud! Aga vaadake, et see oleks väiksem kui 100 MB muidu mu postkasti ei mahu ära."

C (grupi omaaegne asutaja, vastus suunatud B-le): [Pikk ja põhjalik selgitus, kuidas soovitut internetist leida. Sellele järgneb väike lõõp:] "Aga OK, kui sa mind ilusasti suudled, siis ma panen selle Rapidsharesse üles ;)"

B: "Sa suudle end ise! Ja pista oma plaat sinnasamusesse!! Love to the ladiesssss...!!!"

No ahistavad need homod, no ahistavad ju! Raha kokkuhoiu soov (mida enamasti nimetatakse küll piraatluseks) sunnib isegi veendunud heteroseksuaalseid mehi end neisse jubedatesse geilistidesse sisse regama ja neid päevast päeva südamepööritusega võideldes isegi lugema. Ning siis need pahad-pahad homod veel takkapihta ei tee seda kah, mis looduse kroon neilt nõuab. Kuhu see maailm küll niimoodi jõuab...
/sarcasm off

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Terane ;)