09 november 2008

Fallenboy kaasus

Niisiis.

Teate.

Ma sain lõpuks, peale kõiki neid tunde ja aastaid, kah nii kaugele, et võtsin täna hommikul väga konkreetselt käsile fallenboy Austraalia-blogi lugemise. Kuna ma olen juba mõnda aega jahunud (ja mõned vist sellega lausa ära tüüdanud), et peaks seda ikka järjest lugema hakkama, siis nüüd on see peaaegu tehtud (s.t. päris tänapäeva pole ma veel jõudnud aga väga kaugel see aeg nüüd ei ole kah) ja ma pean oma kevadsuviseid ja sügisesi eelarvamusi revideerima. Käesolevaga tunnistan avalikult, et mu veendumus, nagu ei suudaks fallen oma ilmselgelt liigsest optimismist tingitud väärarvamusi tunnistada, osutus nii valeks kui vale üks asi olla saab. Jumal teab, et ma olen omal ajal ta kallal selle äramineku pärast jõrisenud ja mul ei ole praegu hea meel mitte seepärast, et ta on tasapisi jõudmas samale järeldusele millele ma ise juba aastate eest ("there's no such place like home, you know...") vaid seepärast, et kunagi tagasi tulles on tal taskus suurepärane kogemus ning ehk suudab ta siinsamaski mingeid muutusi käima lükata ja pöörata siinne elu veidikenegi sellesarnasemaks, milline see (tema) ideaalis olema peaks. Teatavasti piisab vahel väikese kivikese varbaga togimisest, et valla päästa kõike kaasa haarav hiiglaslik laviin.

Niisiis, kõik te miljonid, kes te neid tekste veel enda jaoks avastanud ei ole, teil on nüüd küll tagumine aeg oma viga parandada ning lugeda ühe (õigupoolest tegelikult küll ju isegi kahe) eesti kuti katsetest maakera kuklapoolel aklimatiseeruda. Sest mu daamid ja härrad (ja seda ma ütlen nüüd kadedusega hääles): damn, that boy knows how to write!. Olukirjeldusi, pöörase elu koomikat ja mida kõike vaid... Blogi ise on siin: http://aussie.fallenboy.com.*

Ja mul on tõsiselt hea meel, et veel kevadel nii resoluutne otsus Eesti tolm igavesti oma taldadelt pühkida on asendunud veendumusega, et millalgi on tagasitulek Euroopasse vältimatu. Good for you! And for us too!

Respect!

-----
* (edit 2009. a. kevadel) aadress on praeguseks muutunud ning kogu blogikrempel ümber kolinud siia: http://fallenboy.wordpress.com/

Kommentaare ei ole: