13 aprill 2008

Hispaaniast ja viinaveest

Õigupoolest on selle asjaga täna õhtul nüüd niimoodi, et kuna ma mõtlesin, et ei hakka oma kokkumöksitud õhtusöögi (saaremaa grillvorstikesed ja pannilt üle lastud juurikate mix koos tibakese jalapeño ning päikesekuiva tomati pestoga) kõrvale veinipudelit lahti tegema (üksinda nagu ma olen), vaid teen omale hoopis järjekordse versiooni apple martinist, siis juhtus nii, et ühest mitte just kõige väiksemast klaasitäiest sai kaks ning tulemus on käes. Kergelt õhuline olek nimelt. Samas, nagu ütleb Professor: "Aga sellest ei ole mitte midagi!" Ning kui ma veel sattusin kodanik Hankewitzi blogist lugema ta hala sellest, et ta kohe mitte ei saa aru, mismoodi ontlikud hispaanlased (kõik need flamenco'tavad naised ja hobustega ringikärutavad mehed) endale juba teist korda nii jubeda saatuse valisid (tsitaat: "kuidas on võimalik, et need, traditsioonidest ja religioonist lugu pidavad inimesed suutsid endale valida peaministri ja valitsuse, kellele on traditsioonid, perekond ja religioon üks kama kõik ja kes parema meelega tegelevad majanduse põhjalaskmise ning terroristidele järeleandmiste tegemisega."), siis... nojah, igatahes on lõbus. Muidugi on selles, et kallis kaasmaalane nii murelik on, ka pisukest dramaatikat aga mitte sellest ei tahtnud ma...

Et tänane apple martini sai olude sunnil segatud Liviko kirsimaitselisest viinast (annab muide väga põneva nüansi!), siis meenus seda pudelit käes keerates hiljutine veebisõda teemal Saku vs. A le Coq õlled (õieti küll Põhja-Eesti versus Lõuna-Eesti vesi, mida nimetet õllevabrikud tarbivad) ning ühe veendunult tartlaste kesvamärjukest eelistava persooni mitte väga ammune sõnavõtt teemal "Maailma parim viin on YX!" Nojah, kas see vesi nüüd just täpselt samast veehorisondist pärineb, kuskohast Sakugi oma õlletoorme võtab aga ma julgen küll tõsiselt kahelda, et Liviko oma YX-vodka jaoks vee kuskilt Setumaa puuraugust päälinna kohale veab. :)

Kommentaare ei ole: