22 september 2004

Vihmapoisid ja hambapäkapiku kiiksud

Uh, mis rõve öö... Algatuseks avastasin, et hoogsad paduvihmad on leidnud taaskord tee läbi klikiaegse ja roostetanud plekkkatuse ning nii mõnigi vihmapoiss arvas kelmikalt, et oleks kaval ka mu toas veidi ringi kakerdada. Ja see ei ole paraku mitte seda laadi poiste tegevus mis mulle meeldiks :(

Ning juhuks kui mul sellest veel väheks peaks jääma, siis hoolitses saatusejumalanna veel ühe põneva üllatuse eest. Avastasin nimelt, et olen magades ühest hambast (või õigemini küll hambaaugust, sest kaks kolmandikku hambast oli niikuii prooviplommiga asendatud) ilma jäänud. Sihuke "Operatsioon "Õ"" tunne tuli peale: "Prosnulsa, kips!" ehk minu puhul siis: "Prosnulsa, zuba netu!" Nagu mingi kuramuse kiiksuga hambapäkapikk oleks vargil käinud... Nii et eks ma pean nüüd mõnda aega ilma oma vasaku ülemise kihvata hakkama saama.

Kommentaare ei ole: