11 jaanuar 2007

Päevaleht ajab tellijad luksuma?


Kodumaise spämmi esimootori Roosa elevant (ehk siis see firma, millelt tulevad e-mailid aadressiga ...@kampaaniad.net) viimane üllitis minu postkastis on pealkirjaga "Tellija luksus!" Nomaeitea, mind küll eriti ei ahvatle teadmine, et selle hüüdlausega reklaamitav "Eesti Päevaleht" paneb tellijad luksuma ning seda veel lausa igapäevaselt? Ausalt öelda ei tekita see info ka mingit tahtmist kasutada võimalust ning tellida endale see muidu kindlasti tore ning kellelegi hädavajalik teenus. Thanks but no thanks!

Tegelikult on ülalmainitud londiline hullem kui üheksa peaga lohe. Ma võin ju end sealsest andmebaasist üritada ära kustutada, kasutades linki "Ei soovi enam pakkumisi" või mis iganes neil seal kirja lõpus täpselt ongi. Probleem selles, et spämm tuleb ikka rõõmsalt edasi. Võimalik, et nad kustutavadki korraks mu meiliaadressi sealt ära aga kuna nad korraldavad oma klientidele reklaami tehes ka lõputuid loosimisi, mille käigus kogutakse igalt võita soovijalt viis võõrast aadressi, siis jõuan ma ringiga jälle ilusti nende saatenimekirja tagasi. Võeh!

2 kommentaari:

Offf ütles ...

No aga 2kki 6piks oma lemmik e-posti programmi filtri kasutamise selgeks ja paneks "kohutava londilise" "musta nimekirja". Igaveseks.

ancientboy ütles ...

Muig. Tegelikult saaks ju ka näiteks kuritegevusest (ja liiklushuligaanidest ja valetavatest poliitikutest jne) Eestis lahti sellega, et me lihtsalt kolime kõik kuhugi mujale elama...

Londilise (ja kümnete teiste spämmivate firmade) puhul on tegu ikkagi sellega, et nad teadlikult rikuvad seadusandlust, sest ma ei ole neile andnud nõusolekut enda e-mailile jama saata. Samuti ei aita eriti nende blokkimine kuna suurem osa nende rämpsust tuleb pealtnäha selliste sõprade ja tuttavate aadressidelt, kes ikka ja jälle lähevad õnge lootuses saada lubatud loosimistel lubatud auhindu ning sisestavad kuhugi mu aadressi. Mida siis elevant kohe poolanonüümselt ka kasutab.

Muidugi võiks ju ka soovitada sõprade-tuttavate ümberkasvatamist aga põhimõtteliselt jõuan ma siis ikkagi sinna kuritegevuse likvideerimise revolutsioonilise võimaluseni välja. Ehk hambaid võiks ikka suu kaudu parandada :)