15 aprill 2008

Isiklik

Ma ei ole kindel, kas täna õhtul üksinda kodus istudes oleks paremat viisi õhtupoolikut veeta kui cava't rüübates köögi akna all istudes õue vahtida, toast kostmas üsna valjult Pink Floyd. Antud hetkel kostub siia küll õigupoolest David Gilmour'i 2002. aasta kontsert-DVD-lt "Shine on you crazy diamond". Peaaegu perfect!

(Jah, musi, ma tean, et ma olen kuidagi liiga palju alkoholiga tegelema hakanud. Varsti on sul oma poisi asemel oma A-kute või no vähemalt oma A. Olgu selle kute koha pealt siis mööndusi tehtud. Ja erinevalt Mooz'i bravuurikast teooriast pole sellel patjadega tõesti mitte midagi pistmist. :) )

((Selle sügavmõttelise postituse tegemine on vist ainus asjalik õigustus, miks ma täna läpaka omale kööki tassisin, selle asemel, et vaid mõne meetri kaugusel oleva "suure" arvutiga seda asja kirjutada. :D ))

Kommentaare ei ole: