27 aprill 2008

Have you ever...

Hää küll, ma tahan ka ükskord moodne olla. Niisiis üks tobedapoolne küsitlus ja vastused sellele. :)

Have you ever…?
Have had taken a picture of you naked? - Jah. Kuigi ilmselgelt oleks maailm ilusam paik kui neid pilte poleks.
Made money illegally? - Otseselt ja teadlikult seadust rikkudes kindlasti mitte.
Had a one night stand? - Jah.
Been in a fist fight? - Kunagi ammu ehk paar korda ja poolkogemata on ette tulnud. Kuigi ega need mingid kaklused polnudki, pigem korra kellegile vastu vahtimist andmist. Ma olen kaugelt liiga laisk, et viitsida kakelda.
Slept with your best friend? - Jah ja ei. Kõik on suhteline ning vahel käivad need asjad ka teistpidi ehk inimene, kellega maganud oled / magad, muutub su parimaks sõbraks.
Had sex in a public place? - Jah. Sellega kaasnesid "helping hands" ja muu selline. :)
Ditched work to have sex? - Minu töökoormuse ja -graafiku juures pole vajadust olnud, küll on paaril korral olnud teistmoodi, olen kasutanud tööd seksist eemale nihverdamise ettekäändena.
Slept with a member of the same sex? - Jah. Eksklusiivselt.
Seen someone die? - Jah. See ei ole ilus vaatepilt ei inimeste ega loomade puhul.
Ran from the police? - Ei. Pealegi on mul politseinike seas päris häid tuttavaid, mis ma nende eest ikka jooksen.
Woke up somewhere and not remember how you got there? - Vist mitte.
Worn your partners unmentionables? - On juhtunud.
Fallen asleep at work? - Pidevalt. Põhjuseks asjaolu, et osa tööst teen ma oma voodist umbes meetri kaugusel.
Used toys in the bedroom? - Jah. Vahel harva üsna naljakas kogemus.
Ran a red light? - Ühte korda paari aasta eest mäletan kui ma lihtsalt jäin vist unelema (mitte magama!) ning enne kui arugi sain, olin teisel pool. Õnneks ei sündinud sest midagi hullu aga kainestav kogemus oli küll.
Been fired? - Ei. Ma ei ole veel nii kahestunud isiksus, et üks mina teist mina lahti laskma hakkaks.
Been in a car accident? - Kord roolis istudes kui mingi möku mulle sisse tagurdas (!), kord tagaistmel kui kõrvalteelt tulnud viiendas nooruses armunud üritasid meie autol nina eest ära lõigata ning kord olen ka bussiga külili käinud. Tahaks loota, et sellega on nimetet teema lukkus.
Pole danced or done a striptease? - Ei. Peamiseks põhjuseks arvatavasti asjaolu, et ma ei ole endale veel suutnud tänulikku publikut leida ja siis veel muidugi ka see, et kena on ju alguses ennast pöörlema panna küll aga pärast seismajäämisel võtab hulk aega, et inertsist mõjutatud keha perifeersed osad samuti pidama saada.
Loved someone you shouldn’t? - Kui seda interpreteerida niimoodi, et kedagi, keda armastada ei ole mõistlik, siis jah, kindlasti.
Sang karaoke? - Omaette jah, avalikkuse ees mitte. Mul on üsna hea ettekujutus oma sellealasest võimetusest ja neid kuulajate viimseid kannatusraase proovile panevaid "lauljaid" on maailmas niigi küll ja üle.
Done something you told yourself you wouldn’t? - Loomulikult. Inimene, su nimi on ju nõrkus.
Laughed so hard you peed your pants? - Eee... küll ei mäleta. Võimalik, et need ajad on veel ees?
Caught someone having sex? - On juhtunud.
Kissed a perfect stranger? - Kui inimene, keda ma nägin esimest korda kümmekond minutit varem (ja kellega ka varem mingit suhtlust pole olnud), läheb tundmatuna arvesse, siis jah.
Shaved your partner? - Kui mälu ei peta, siis korra või paar jah. Üldiselt teeb ta seda ise. :)
Given your private parts a nickname? - Ei. Kas peaks?
Ever gone in public without underwear? - Jah. Vähe sellest, ma olen kord puhtast hajameelsusest tänaval tilbendanud aluspükstes. Noh, olid sellised bokseritüüpi alukad ja ma tõesti mõtlesin, et mul on ka lühikesed sportpüksid jalas...
Had sex on a roof top? - Jah. See oli küll viiekordse maja lamekatus ning kogemus ei ole kindlasti võrreldav viilkatuse harjal ukerdamisega. :)
Played chicken? - Vist mitte. Ma ei arvesta siia loomulikult neid kordi kui ma olen keeldunud mingis purjus inimeste täiesti lollakas või lausa eluohtlikus ettevõtmises kaasa löömast.
Mooned/flashed someone? - Spetsiaalselt mitte.
Do you sleep naked? - Praegusel ajajärgul enamasti mitte.
Blacked out from drinking? - Ei. Mis ei tähenda nagu oleks mul alkoholi vastu ainult leebe ja platooniline armastus.
Felt like killing someone? - Kujundlikult jah, reaalselt mitte.
Had sex more than 5 times in one day? - Kui autoerootika sisse arvata, siis jah, muidu peaks 24 tunni jooksul see piir just-täpselt seal viie korra juures lõppema.
Been with someone because they were in a band? - Ma pole kellegagi seepärast maganud, küll olen ma kellegagi lihtsalt koos olnud kuna ta oli siis parajasti bändis.
Taken 10 shots of liquor in a day? - Kindlasti aga õnneks ei ole see veel püsivaks vajaduseks kujunenud.
Shot a gun? - Jah. Õhupüssi, püstolit, karabiini, Kalašnikovi automaati.
Gone outside naked? - Muidugi.

Kommentaare ei ole: