13 detsember 2006

Paus. xxx päeva.

Meili teel blogimine jätkub. Päeval töötas korraks ka tavasüsteem aga sama kiiresti kui see tuli, see ka uuesti kadus. Eks ma tegelen probleemile lahenduse otsimisega siis kui rohkem aega tekib. Arvatavasti juhtub see viimane küll pensionipõlves.

Täna sai muusikamängija tarkvara uuendatud ja sama jutiga ka kõige viimasem iTunes sisse tiritud. Kellasid ja vilesid on natuke juures, muud suurt midagi. Ning siis vaatasin kriitiliselt üle pleieri sisu ning vahetasin oma paarkümmend albumit uuema kraami vastu ringi. Mis tuletab mulle meelde, et ma polegi veel uuest pikkuse mõõtühikust kirjutanud. Nimelt mõõtsin ma umbes kuu aega tagasi ära, et Riia ja Pärnu vaheline vahemaa bussiga sõites on täpselt Roger Waters'i kolme plaadi ("The pros and cons of hitch hiking", " Radio K.A.O.S."  - originaalne kaheksa looga plaat, mitte see hilisem pikk variant - pluss "Amused to death") pikkune :)

Sorteerisin natuke riidekappi ja mõtlesin nõutult sealt leitud kvadriljoni T-särgi juures, et mille pagana pärast mul neid ikka nii palju olema peab. Samas ei raatsi hästi vanu eest ära ka visata, kaasa küll haarab vahel mõne ja teeb sellest resoluutselt tolmulapi :D

Mida ma arvan uusimast homoskandaalist? Midagi ei arva. Kui oli leping ja fotograaf või ajakiri seda rikkus, siis on klubi käitumine ainuõige. Ei saa lasta endale lõputult pähe istuda. See, et ta samal ajal endale reklaami saab teha, on juba ootamatult sülle kukkunud lisaboonus.

Hommikupoole tegin läbi siis ka ühe testi, nimega "If your life was a movie, what would the soundtrack be?" Juhusliku valiku režiimis iTunes mängima ja tulemus siis järgmine ehk sellised lood mängivad mu "elu filmi" erinevate stseenide ajal:

Opening Credits: Queen - Delilah
Falling in love: Gregorian - Everybody gotta learn sometime
Sex Scene: Pet Shop Boys - West End girl (Dance mix)
Breaking Up: Queen - Don't try so hard
Life's OK: A New Funky Generation - The messenger
Mental Breakdown: Thompson Twins - Doctor! Doctor!
Driving: Midge Ure - My minds eye (Live in Warsaw, 17.03.2003)
Final Battle: Aqua - Cartoon heroes
Death Scene: Ultravox - We came to dance
Funeral Scene: Pet Shop Boys - Music for boys
End Credits: The Beautiful South - Don't fear the reaper

Hmmm... ma ütleks, et üpris omapärane valik nende täpselt 3333 laulu seest, mis mul sel hetkel playlistis olid. Krt, kunagi peaks seda tulemust natuke analüüsima :)


Suurima tõenäosusega tekib nüüd blogimisse päris mitme päevane paus. Võimalik isegi, et lausa jõuludeni välja. Kui nii peakski minema, eks käituge siis vahepeal korralikult :)


Kommentaare ei ole: