08 detsember 2006

Estravel sai miinuspunkti

Kuna ootamatult tekkis vajadus päälinnas lähitulevikus üheks ööks voodiplats leida ja ma mõtlesin, et nii pisukese asja pärast ei hakka ma oma tavapärast lemmik-reisiagenti (kellel niigi on tööd ülepea) kiusama, siis lõin lahti Estraveli kodulehe ning tegin täpselt nende juhiste järgi. Ehk siis helistasin eile kella kolme paiku nende siseturismiosakonna telefonile. Vastu võttis tugeva aktsendiga kuid korralikku eesti keelt rääkiv tütarlaps. Nime ma jõudsin muidugi juba ära unustada... Vuristasin siis oma jutu maha, mida, kus ja millal ma tahan, tütarlaps veel parandas mind, kommenteerides, et minu poolt mainitud pakkumine lõpeb kaks nädalat varem kui reklaamis kirjas ning lõpuks lubas mulle tagasi helistada. Ja küsis veel üle, et kui kohti on, kas ta siis teeb kohe broneeringu ära? Loomulikult, ütlesin mina ja pakkusin veel oma kuldkaardi ja krediitkaardi numbreid, mille peale tema ütles, et neid pole vaja, sest need on neil ju arvutis olemas. Tore, siiamaani oli kõik ilus.

Kakskümmend neli tundi hiljem, kui keegi polnud suvatsenud mulle ei helistada ega ka e-maili saata, asi enam nii ilus ei tundunud. Niisiis istusin uuesti arvuti ette ja tuustisin netis veel natuke ringi. Ennäe, leidsin sellesama hotelli kodulehelt praktiliselt samaväärse erihinnaga pakkumise, helistasin hotelli ning broneering oli kahe minutiga tehtud. Hotell saab natuke rohkem raha (ja ei pea sealt reisifirmale protsenti maksma), mina sain kokkuvõttes täpselt 1 krooni võrra väiksema kulutusega hakkama kui ma oleks läbi Estraveli tellides (koos nende teenustasuga) pidanud maksma ning kusagil Estraveli kontoris istuv neidis ei pidanud end vaevama telefonitoru tõstmisega ja sai rahulikult küüni edasi viilida. Kõik õnnelikud.

Kommentaare ei ole: