26 oktoober 2006

Raha raha raha raha


Vahel on mul ikka paganama kahju, et ma nii laisk olen. Täna avastasin oma spämmikastist taaskord ühe eriti nutika "nigeeria" rahakirja ning kahetsesin juba mitmendat korda, et ma ei hakanud omal ajal kõiki neid erinevaid "pakkumisi" kokku korjama ja säilitama. See oleks juba päris korralik kollektsioon ning hea näide panuste variatsioonidest, mis kõik tehtud inimeste lihtlabase ahnuse peale. Just eile vaatasin 1963. aastal peaaegu samal teemal tehtud filmi "It's a mad mad mad mad world" ja peab endiselt möönma, et inimloomuses pole nende aastatega küll mitte midagi muutunud.

Ahjaa, seekord lubati mulle siis kompensatsiooniks mingite mu varasemate teenete eest (mis küll paraku vilja polevat kandnud aga mu hea tahe ning siiras soov aidata maksvat kah midagi) otsekohe tervelt 950 tuhat ameerika raha üle kanda. Saatku ma ainult oma pangaandmed. Hmm... peaks vist tõesti selle summa nimel sebima hakkama... :)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Scam o Rama

ancientboy ütles ...

Uh! Tänud! Igavesti lahe lugemine :)