09 oktoober 2006

Ivari ja Lisette mõtisklused

Ivar Sild: Diskrediteeritud kristlus.

Lisette Kampus: Tunnistades neid, kes on erinevad.

Jumal tänatud, et keegi veel viitsib reageerida. Ma lugesin ju kah seda sektant Pronini arvamusavaldust ning kehitasin ausalt öelda õlgu. Et no mida ma ikka arvan ühest järjekordsest tõlgitud copy-paste jutust, mis pärit mõnelt suvaliselt ingliskeelsete usuhullude veebilehelt. Ma olen sellisest jutust vist kümneid (kui mitte sadu) variatsioone lugenud ning arvan sellest ikka täpselt samamoodi nagu alati. Aga samas on selge, et meedia on tänapäeval diskussiooni pidamiseks üks mõjuvõimas kanal ning et oma seisukohtade ning selgituste edastamiseks tuleks kasutada samu kanaleid, mida oponendidki. Ja seda Ivar ning Lisette teevadki. Minu lugupidamine!

Kommentaare ei ole: