01 september 2007

Talvitumast tagasi

Jep. Just nii ongi. Käisime nimelt kaasaga pingviinide juures talvitumas ja nüüd oleme täiega tagasi. Üldiselt käib ühtejutti kakskümmend seitse tundi lennukites ja lennujaamades tilbendamist selle "don't try this at home" rubriigi alla aga muidu oli lahe.

Mul oli küll ka väike lootus, et ma olen endale kalli raha eest vähemalt mingi eksootilise haiguse saanud (nii vägevat nohu ja köha pole mul aastaid olnud, lisaks pole sellist silmapõletikku kui nüüd, iialgi olnud) aga Tohtrihärra, kelle vastuvõtule ma esimese asjana Tallinnas tõttasin, purustas peale kõikvõimalikke mõõtmisi, koputamisi, analüüse ning riistade toppimist suhu, silma, ninna, kõrva ja tont teab kuhu veel, kõik mu lootused ning taandas kõik lihtlabase külmetuse peale. Päh, ma ütlen! :D

Kommentaare ei ole: