31 august 2006

Täiendav õiendus

Et sain noomida nagu ma oleks eile vältinud ebamugavat (?) küsimust ("Kui uskuda neid kuulujutte, mida Koit Pikaro tänases Pravdas levitab ("Olen kokku saanud isikuga, kes on sama Rebast kohanud homoklubides ja näinud teda seal koguni tantsimas naiseriietes."), siis võib kõrvaltvaatajaile näida, et rünnak paraadi vastu oli korraldatud homode endi poolt sihiga jätta sellel osalejatest ülejäänud ühiskonnale mulje kui süütutest kannatajatest, keda kõik südametunnistust ja empaatiavõimet omavad inimesed kaitsma peavad tõttama. Kas oli?") ning meelega sellest üle libisenud, siis siinkohal väike täiendus.

Mina ei tea, kas K.R. tunneb endas mingisuguseid homoseksuaalseid tunge või mitte. Nagu ma ka ei tea, mis sundis teda käituma just nii nagu ta käitunud on. Need on küsimused talle endale. Mis Pikaro väitesse puutub, siis on see juba ses mõttes kõige ehtsam demagoogia, et niinimetatud homoklubides tantsimas käimine ei anna automaatselt objektiivset hinnangut nende tantsijate seksuaalse orientatsiooni kohta. See kui ma käin näiteks hiina restoranis söömas, ei tähenda, et ma oleks asiaat. Nii nagu homod külastavad heteroklubisid, käivad heterod ka homoklubides. Nii et see elegantne vihje K.R.-i väidetava mahasurutud seksuaalsuse kohta jääb Pikaro südametunnistusele.

Samas ei hämmastaks mind ei üks ega teine võimalus. Maailmast on küllaga tuua näiteid kus tulihingelised geiliikumise vastased ise kapihomodeks osutuvad. Ainuüksi viimase paari aastaga on kasvõi mitu USA tipp-poliitikut (kongresman Edward Schrock, kuberner Jim McGreevey jne) olnud sunnitud oma positsioonist loobuma, sest nad jäid vahele sellesama tegevusega, mida nad ise varem valjuhäälselt hukka olid mõistnud.

Rünnak paraadi vastu kui homode endi korraldatud aktsioon? Huvitav, kuigi tänapäeva kõike ja kõiki kahtlustavas paranoilises ühiskonnas mitte just ootamatu spekulatsioon ja mitte millegi poolest halvem kui väide nagu oleks K.R. oma marurahvusluse maski taga tegelikult hoopis Nochnoi Dozor'i põrandaalune kindral. Oijah...

Nagu eespool juba öeldud, ei oska mina midagi öelda ründajate seksuaalse orientatsiooni kohta (muide, kuna rünnaku ohvriteks langes mu teada ka mitu heteroseksuaalset inimest, siis seda teemat edasi aretades saaksid soovitada Delfile uut hittpealkirja: "Homod loopisid heteroid kividega!"), kui see oli aga küsimus sellest, et kas paraadi korraldajad organiseerisid ka neonatside kivideloopimise, siis on vastus ei.

Kommentaare ei ole: