22 mai 2007

Killud

I
Tegelikult küll oli see juba eile kui ma ootamatult avastasin, et üle mu aknast paistva võilillevälu aastaid kooli ja kodu vahet marssinud lastest on kuidagi kole äkki asjalikud noored mehed saanud. Üksteise tagaajamine, portfelliga klohmimine ja vali bravuurikas kisa on asendunud soliidse vaidlusega, kus vajadusel võetakse sealsamas tänaval kotist läpakas välja ning tõestatakse midagi. Hmm... huvitav, kas nad on end ka mu wifi võrku sisse muukinud?

Ilmselge tõestus sellest, et aeg vist lendab ikka tõesti valguse kiirusel.

II
Kui meil on üldse uuemat ja samaväärselt patriootlikku laulu nagu kahekümne aasta eest Mattiiseni omad olid, siis on see just Chalice'i "Minu inimesed".

Jep, ma tean küll, et ma olen selle (taas)avastusega juba üle aasta hiljaks jäänud - esmaesitus oli ju lõppude lõpuks eelmise aasta 24. veebruaril "Estonias" - aga ma pole viitsinud seda lugu aktiivselt taga ajada ja plaadi peale jõudis see alles paari päeva eest. Veel üks muusikatöösturite möödapanek: miks see lugu kohe peale vabariigi aastapäeva singlina (lugu ise ja näiteks videosalvestus "Estoniast") müüki ei jõudnud, on müstika. Ju neil polnud siis raha vaja :)

Aga lugu on endiselt kuradi hea. (Y) Ka hoolimata "Coolio-efektist" ja muust sellisest. Ülejäänud plaadi kohta ma arvamust ei avalda, sest kuna eespool mainit laul selle peal on, siis ei tahaks halvasti öelda.

III
"Montes'e" jumalike veinide maaletoojad, äkki teeksime nüüd niimoodi, et te saadate seda kraami ka mujale müüki kui "Gloriasse" ja vahetevahel Tallinna Kaubamajja? Ma olen tüdinud seda tikutulega taga otsimast. Peaks ju ära tasuma küll kui arvestada, et selle letihind Eestis on lõunapoolsema Euroopa hinnast poolteist kuni kaks korda kõrgem.

IV
Miski kodumaine kalatööstus on võtnud ette ning asunud tootma söögikraami, mille sildil on ausalt peal hoiatus, et seda süües võib saada terviserikke. Ma olengi ammu mõelnud, et mis meie kaubandusvõrgust veel puudub ja selline toode oleks kahtlemata tõsine pretendent aasta toidupreemiale. Kahju, et Jope-Ester (kelle toiduedendamise kampaania kodulehtki on kõige täiega maha võetud nagu ma paari päeva eest avastasin) enam pumba juures pole, muidu oleks siit raudselt üks kasukakandidaat tulnud.

kihvkala Muide, kihvkala (muu info puudumisel ma eeldan, et tegu on patagoonia kihvkalaga - Dissostichus eleginoides) on hoolimata nimest iseenesest väga hea mereline ja isegi see hingehinnaga müüdav suitsufilee killuke oli väga mõnusalt mureda konsistentsiga ning tõele au andes pean ka tunnistama, et sellest konkreetsest uimelisest mina küll mingeid sisemisi rikkeid ei saanud. Aga nuh, vennase arvates saaks ma vist ka raudpoldi seedimisega hakkama...

Kommentaare ei ole: