05 oktoober 2007

Kaheksa

Subject: Huvi

"I resist everything.....except temptation"
Oscar Wilde

Tere,
ma pole küll eriti harjunud kirjutama kirju inimestele, keda ma ei tunne (kui see pole tööalane kiri, siis küll). Aga kiusatus on suur. Eriti, kui olen lugenud Sinu (kas tohin nii pöörduda?) päevikut ja lausa seda igal esmaspäeval ootama hakanud ja vaadanud pilte, mis Sulle meeldivad.

...

Niimoodi algas täpselt kaheksa aastat tagasi mu postkasti potsatanud e-mail ja sel hetkel ei olnud ka meie kõige metsikumates unistustes (no eks ürita see "in wildest dreams" korrektselt eesti keelde tõlkida...) kohta mõttel, et asjad lähevad nii nagu nad läksid. Igavesti hästi läksid muide. :)

Õieti oli sellega mitu aastat pisuke segadus, et millal see ikka täpselt juhtus. Kuna mu vennas nõuab igal aastal sel puhul väikest veinijoomist, siis ükskord tekkis meil tõsine arutelu õige päeva suhtes. Erinevate allikate järgi oli nimelt valida kahe daatumi, neljanda ja viienda oktoobri vahel ja meil kulus tükk aega, enne kui suutsime segaduse põhjuse tagantjärgi tuvastada. Selleks osutus lihtlabane ajavahe meie ja Ameerika vahel, nimelt läks e-mail Eestist teele 5. oktoobri hommikul aga jõudis Geocities'e serverisse (kus mul tookord meiliboks oli) ning sealt ümbersuunatuna mu arvutisse veel 4. oktoobri õhtuse kellaajaga ja nii oligi, et kaasa outbox'is oli ta dateeritud päev hilisemaks kui minu inbox'is

Nii et jah. Juba kaheksa aastat on kaasa suutnud mind välja kannatada ja see ei ole kindlasti mitte lihtne olnud. Aitäh Sulle, musi oled!

Kommentaare ei ole: