10 juuni 2007

Moeröögatus

Ma olen juba vist oma paar kuud vahel mõelnud, et küll mul elavad ümbruskonnas ikka ettevõtlikud inimesed, muudkui majutavad turiste ning teenivad rasket raha. Nimelt on päris tihti kuulda kuidas akna tagant mööduvad rataste kõrinal oma suuri reisikotte järel vedades inimesed ning et selles liikumissuunas ühtegi hotelli lihtsalt pole, siis saab tegu olla vaid kodumajutuse klientidega. Vähemalt niimoodi ma arvasin kuni hiljutise ajani.

Üleeile vaatasin juhuslikult järjekordse kõrina ajal aknast välja ja leidsin oma üllatuseks, et müratekitajaks on üks täiesti kohalik härrasmees, kes tähtsalt pargi poole tatsas. Tagasi oli ta umbes tunni pärast, ikka samamoodi oma meeter korda poolteist pagasit enda järel lohistades. Ja eile nägin natuke väiksema reisikotiga sama marsruuti mööda kulgemas mõned majad eemal elavat teismelist noorsandi. Mida nad küll nende kottidega veavad?

Või on see lihtsalt mõni uus trend, mille ma olen lootusetult maha maganud? Veerand sajandit tagasi patseeriti linna peal, värvilised lääne päritolu kilekotid näpus, nüüd siis lohistatakse enda järel reisikotte?

Kommentaare ei ole: