02 aprill 2007

Kompostriklõbin

Küsimus: Kuidas saada teada, et kurjad turvafirma töötajad kavatsevad kohe bussi tungima hakata?
Vastus: Kompostriklõbina järgi.

Ma olen ise omal ajal üksjagu sõitnud "valvepiletiga" (ning selle vaid vist kahel korral kontrolöre nähes läbi löönud; teisel korral osutusid arvatavad piletikontrollid lõpuks hoopis mingiteks mormooni usukuulutajateks...) aga sellist klõbinat ja vaikset vandumist (kõigi soovijate piletid ei mahtunud ju korraga kompostritesse!) kui täna hommikul, pole ma enne meie ühistranspordis kuulnud. See oli lausa koomiline. Tulemus: pahurad kontrolörid ei saanud mitte kellegile trahvi teha. Vaesekesed!

Kontrolöride firmale palga maksmiseks on raha päälinnal küll, samas on aga busside istmed endiselt sellised, et ma naljalt ei riski end nende vastu toetada. Seda silmas pidades ei saa ma ka hästi aru, miks mina omale igal pealinnas käigul pileti ostan? Vist mugavusest, ei viitsi enam pidevalt passida neid kotkastena peale lendavaid turvafirma töötajaid*...
___________
* siinkohal vabandused nende umbes seitsme inimese ees Tallinna piletikontrollide seast, kes suudavad ka normaalsete inimestena käituda.

Kommentaare ei ole: