27 mai 2008

Kenjaalne

Keegi PP teab ühe teatud blogi kommentaariumis, mis homodele hea on:

"See tähendab, et kui keegi tunneb endas tungi homoseksi järgi, siis peab ta selle maha suruma ja SUNDIMA end vastassooga vahekorras olema. Küsimus, kas too enda soovide mahasalgaja ka õnnelik on, pole sellisel juhul oluline. Tähtis on, et ta oleks selline nagu peab."

Nüüd jääb üle veel ainult välja selgitada, kes ikkagi sai de Torquemada mantlipärijaks ning millal ta meile ütleb, millised me siis veel peame olema?

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mulle isiklikult tundus, et see kommentaar oli kirjutatud vägagi iroonilises võtmes.

ancientboy ütles ...

Antud juhul polegi vahet, millises võtmes see tegelikult kirjutatud oli (kirjutaja on ju niikuinii anonüümne), see sõnastus lihtsalt võttis taaskord nii hästi kokku teatud seltskonna ülimalt kummalised arusaamad. :)

Andres Laiapea ütles ...

tegelt ise kirjutasid selle vä?

Ninataga ütles ...

Teatud seltskondadel on teatud mõtted ja tungid...
Naljaks oli see, et minu tunduvad koerad kassid tihti nutikamad...

ancientboy ütles ...

andresele: Mul pole mingit vajadust sellist jama kirjutada, sellega saavad ka kallid kaaskodanikud ilma igasuguse minupoolse abita suurepäraselt hakkama. Ja eks paranoiateooriad on muidugi ka sellised toredad asjad, et neid endale pähe võtnule ei tõesta midagi ei eitamise ega jaatamisega. :)

Andres Laiapea ütles ...

hmm... sellest vastusest võib ju lugeda välja, et kui kaaskodanikud ei saaks sellega ilma sinupoolse abita hakkama, siis oleks sul vajadus sellist jama kirjutada

lihtsalt üks võimalik tõlgendus ;)

ancientboy ütles ...

Nagu ka sinu algsest küsimusest võib niimoodi aru saada, et kui näiteks vasakpoolsed parajasti midagi sobilikku ei kirjuta, siis teed sa seda ise mõne oma aliase kaudu ning tõttad seejärel neid juba enda konservatiivse nime all himukalt materdama.

Üks võimalik tõlgendus oleks ju seegi, sest lõppude lõpuks, kuskohast sul muidu ikka sellised huvitavad ideed tuleks kui sa neid ise ei kasutaks? ;)

Andres Laiapea ütles ...

veebis ei või kunagi teada, kes peitub mõne pseudonüümi taga... kui see just kindlalt teada ei ole... (umbusk pärineb tegelikult sellest, et nägin kunagi ühe portaali tagapoolt, mis näitas selgelt, et kommentaariumis käis vihane vaidlus ühe inimese erinevate aliaste vahel)

aga ma ei mäleta, et oleksin kunagi mõnda anonüümset vasakpoolset materdanud, kui sa just ennast silmas ei pea (pealegi polnud see veel õieti mingi materdamine) peace;)

ancientboy ütles ...

Muig. Ei pea ennast silmas, see oli lihtsalt õhust võetud näide. Tegelikult ei viitsiks ma naljalt kellegi (sealhulgas ka enda) virtuaalset materdamist eriti tõsiselt võtta (mis ei sega mul vahel sel teemal porisemast, eksole) ja ega ma pole mingi päris õige vasakpoolne ju niikuinii.

Esimese väitega kahestunud inimestest olen muidugi nõus ja ma rääkisin juba eelmisel aastatuhandel oma tuttavatele, et veebis ei ole mitte kõik niimoodi nagu pealtnäha paista võib. Ilmselgelt ei ole ma küll suutnud eriti veenev olla, sest neist mõni on küll siiani neis küsimustes eriti sinisilmne... :D