14 mai 2009

Raamat24 "soodushinnad"

Lisaks sellele, et taas on aktiveerunud telefoniharjuskid, kes üritavad pakkuda "suurepäraseid ja hädavajalikke" raamatuid jaburalt kalli "soodushinna" eest (näiteks paar päeva tagasi pidin ma ühele eriti vastikult agarale mammile, kes töötas Eesti Päevalehe egiidi all, kaks korda ütlema, et ma ei soovi ega kavatsegi tema käest midagi osta - ka mitte raamatuid - ning alles siis kui ma küsisin juba üsna vastiku tooniga, et "Proua, kas ma pean teile tõesti veel ka kolmas kord kinnitama sedasama, mida ma juba kaks korda öelnud olen?", pobises ta midagi nina alla ning viskas toru ära), on samamoodi oma spämmi suurendanud ka veebis toimetavad kirjastused.

Raamat24 on üks selline ja kui ma siis täna hommikul poolenisti igavusest võtsin ette kaeda nende "vaid kuu lõpuni kestvat suurt sooduspakkumist", siis esimene raamat, mida ma lähemalt uurisin, pakkus suurepärast ning kolossaalset allahindlust. Nagu ka alloleval pildil näha.

soodushind raamat24 moodi
Ma juhtumisi tean, et nimetatud trükis on neil algusest peale just täpselt sama palju maksnud, nii ei ole siin tegemist ka näpukaga. Või noh, õigupoolest on tegemist ülbe laiskusega, et enne "sooduskampaania" algust ei ole viitsitud algset hinda kõrgemaks kruttida. Umbes samamoodi, nagu Eestis tavapoodides (näiteks kinga- ja riidekauplustes) ju nii tavaline on.

Fuih!

4 kommentaari:

Ulmeguru ütles ...

Noh, see siin on raju näide, aga üsna raske on pidada soodushinnaks ka juhtumit, kus 290 eeku maksva raamatu hind on «langenud» 279 eegu peale.

Pean ise allahindlust soodsaks alles siis, kui see allahindlus moodustab kolmandiku endisest hinnast... olgu, hea tuju ja toreda tähtede seisu korral juhul olen nõus ka 25% allahindlust soodsaks pidama.

ancientboy ütles ...

No just. Seda enam, et näiteks Apollost ostes saaksin ma muidu 290 krooni maksva raamatu niiehknaa 261 krooniga kätte. :)

Ma vihastasin hiljuti jälle (ei mäletagi enam mitmes kord see viimase kümnekonna aasta jooksul oli...) Varraku peale, kes vaid mõni kuu peale seda kui mina "Öise vahtkonna" täishinna eest soetasin, oli seda pealinnas mingis kampaaniakorras 49 krooniga müümas. Asjaolu, et see oli ajutine kampaania, ei tee küll minu tuju oluliselt paremaks aga neil, kellel soov seda osta ning kes pakkumisele peale sattusid, oli 82-protsendiline ale kindlasti mokkamööda. :)

Signe ütles ...

a tahaks küsida, et millistes riidekauplustes see hinnamuutmine ikkagi on siis nii tavaline? ilmselt siis mingites kallimates, sest tavariidepoodides olin varem üsna tihe külastaja, juba niisama vaatamas käisin tihti, ja no iialgi pole kohanud seda paljuräägitud hinna tõstmist enne soodukat.

ancientboy ütles ...

Sellest ei ole just väga kaua aega möödas kui üks eriti räige juhtum ka meie veebimeedia uudisekünnise ületas. Ma ei viitsi linki otsima hakata aga lugu seisnes selles, et oma nina igale poole toppivad vastikud ostjad avastasid ühe "soodusmüügis" olnud riidehilbu pealt mitu ülestikku kleebitud hinda ning otsustasid selle hinnapüramiidi lahti prepareerida. Mis ei olnudki väga keeruline ja nende kahjurõõmsaks üllatuseks selgus, et päris algsel hinnasildil oli veelgi väiksem number kui pärast hinna tõstmist ning sellele järgnenud "allahindlust" järele oli jäänud.

Jalatsikaupmeeste hinnakujundusega olen ma tänu heale tuttavale samuti üsna hästi kursis ja ainult tagasihoidlikkusest ei hakka sellest detailsemalt kirjutama. :)