05 november 2009

Pakkumisest keeldumine

Hea Andres Zlobin, kes iganes sa siis ka ei ole.* Ma olen muidugi meelitatud, et sa saatsid mu postkasti ahvatleva pakkumise asuda mu "ihukonsultandi" raskesse ametisse ja sa oled täitsa kena kutt kah aga kahjuks pean ma siiski tänasel päeval eitavalt vastama.

Tänud pakkumise eest ometigi! :)
_____
* Hea küll, tegelikult tänu interneti võlumaailmale ma tean, kes sa oled. Täna ma lihtsalt ei viitsi oma postkasti uputavale kodumaisele spämmile tavapäraselt vastata. Ja praegu ma veel su Facebooki kontot ei lingi... :)

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

ihukonsultant, WTF?

ancientboy ütles ...

Ma mõtlen ise kah, et selline pakkumine (tsitaat: "...oleksin Teie ihukonsultandiks") annab fantaasiale päris palju tööd. :)

ct ütles ...

Ah, ärge mõnitage siin noort inimest. Tegemist väga ettevõtliku ja toreda tegelasega ning puhtjuhuslikult ka mu endise klassivennaga.

ancientboy ütles ...

No aga keegi ei mõnitagi ju. Lausa vastupidi, ma annan kõigile soovijaile teada, et selline ettevõtlik noormees on masu ajal lahkelt oma teenuseid pakkumas.

Aga kui nüüd tõsisemalt, siis ma ei kahtlegi, et tegu on toreda inimesega. Täiesti siiralt, ilma iroonia ja sarkasmita. See siin on lihtsalt üks teistmoodi katse kodumaiseid spämmitootjaid natukenegi ohjeldada.

Ma nimelt ei ole ta käest oma meiliboksi kunagi mingeid kommertsteadaandeid tellinud, tänan väga!