Vist üsna samal ajaperioodil ilmusid Tallinna tänavatele ühte kohalikku finantsvahendusega tegelevat firmat reklaamivad hiiglaslikud kuulutused, milledest osad (näiteks Järve Selveri lähedal asunud) teatasid, et "Sinu poeg käib homoklubis, sinu raha mitte". Muidugi juhul kui sa oma raha nende kätte hoiule viisid. See, et mina isiklikult antud reklaamlause teise poole tõesuse koha pealt küll väga kindel ei oleks (eeldusel, et me räägime sinna firmasse investeeritud rahast), see on juba teine jutt.
Üks viimastest nutikalt läbi viidud geitemaatikaga flirtivast ja väga laiale publikule meelde jäänud reklaamidest oli kahtlemata Postimehe humoorikalt sümpaatne (ja nii mõndagi inimest ärritav) kampaania "Lähme kõik paraadile!" 2005. aasta suvest-sügisest.
Nii nad tasapisi on tulnud ja lisaks kodumaistele kommertsteadaannetele ulatuvad tänases päevas meieni muidugi ka paljude firmade ülemaailmsed kampaaniad. Paari päeva eest avastas aga mu kaasa, et internetti on vallutamas ka järjekordne kodumaine, sõna otseses mõttes lilla reklaam. Seekord on siis vähemalt www.neti.ee avalehe oma bänneriga hõivanud üks kodusisustamisega seotud kompanii.
Postimehe reklaamiga on mul siiani kuri tunne, et see kuidagi minuga seotud...otsi üles esimese pride´i pildid...irw Aga võimalik, et oligi geniaalne kopiraiter...hähäää
VastaKustutaNujah, ma mäletan su kaelarätti ja vist ka fanfaari (?) sealt ju tõesti... :D
VastaKustuta